GOSPODARKA
16
Doing business in France
Jak nawiązać relacje biznesowe we Francji?
Jak działać na tym rynku, również w sektorze e-commerce?
Dla których branż są największe szanse?
Jak sprawdzić wiarygodność kontrahenta?
Jaka jest etykieta biznesu i przyszłość polsko-francuskich relacji gospodarczych?
W jaki sposób sfinansować wejście na rynek francuski?
Nie tylko na te pytania opowiedzą doskonali eksperci, praktycy biznesu, którzy mają doświadczenia we współpracy z partnerami biznesowymi z Francji i działają na tamtejszym rynku.
Francja jest jednym z najważniejszych partnerów handlowych Polski. Po brexicie stała się trzecim rynkiem zbytu krajowych towarów. Rynek ten cechuje wymagająca specyfika. Podczas konferencji „Doing business in France” specjaliści przybliżą, jak z sukcesem dokonać ekspansji zagranicznej w tej destynacji i uniknąć niepożądanych trudności.
Serdecznie zapraszam na konferencję online. Udział jest bezpłatny. Prosimy o rejestrację drogą mailową – wydarzenie@wfr.org.pl.
Link do spotkania zostanie wysłany dzień przed wydarzeniem.
Konferencje z serii „Doing business in…” to ceniony przez przedsiębiorców cykl spotkań, podczas których każdorazowo omawiane są możliwości ekspansji zagranicznej w innym kraju. Forum wymiany wiedzy i doświadczeń umożliwia uczestnikom poznanie realiów biznesowych oraz możliwości kooperacji z międzynarodowymi partnerami. Specyfikę zagadnień gospodarczych przybliżają eksperci branżowi i praktycy biznesu operujący na rynku, któremu poświęcone są poszczególne konferencje. Organizatorem wydarzenia jest Wielkopolski Fundusz Rozwoju sp. z o.o.
Załączniki: